Παρασκευή, Δεκεμβρίου 19, 2008

Λεηλασίες, παζάρια, χριστούγεννα και...ελπίδα έχομεν!

Χριστουγεννιάτικο παραμύθι της ανθρώπινης αθλιότητας...

Μια φορά κι έναν καιρό, πριν από αρκετά χρόνια, η κυρά Παν είχε στο μαγαζάκι της μια υπάλληλο με την οποία έγιναν και φίλες. Καλό κορίτσι η Κάρμεν, χήρα, με τον ψιλοκαρκινάκο της, τα μπαι-πας της, πάλευε και αυτή για να επιζήσει στο ελληνικό μπουρδέλο. Έτσι και η Παν μέτρησε τις καταστάσεις, πέντε πάνω-πέντε κάτω, ψιλοβαρέθηκε κιόλας να τρέχει απ' το πρωί μέχρι το βράδυ στη δουλειά και...την έκανε συνεταίρο με τη συμφωνία πως αυτή θα αναλάβει όλα τα τρεξίματα με μοιρασμένο το χρήμα.
Τα χρόνια πέρασαν, η Παν ξεκουράστηκε (τώρα τί να λέμε ότι ξεκουράστηκε με δυο γέρους να κάνει τη νοσοκόμα και την υπηρέτρια) και όλα έβαιναν από καλά ως υπέροχα!!!(???)
Ώσπου μια υπέροχη βροχερή και άραχλη νύχτα, μια βδομάδα πριν, χτύπησε το τηλέφωνο...

- Θα φύγω Παναγιώτα είπε, δεν μου φτάνουν αυτά που παίρνω, θα βρω κάτι άλλο να κάνω.
- Καλά...σε καταλαβαίνω, ας βρεθούμε να βάλουμε κάτω τα κιτάπια με τους λογαριασμούς μας να δούμε τί σου χρωστάω και τί μου χρωστάς.

Τα κιτάπια δεν άνοιξαν ποτέ, γιατί η Κάρμεν την είχε κάνει από την προηγούμενη νύχτα -ως άλλος Νταβέλης- παίρνοντας μαζί της μέχρι και τα κωλόχαρτα!

Παραμύθι τέλος
Παναγιώτα υπό διάλυση...

Χριστουγεννιάτικο παραμύθι αγάπης...


Η διάλυση, διάλυση. Τα χρέη και η αφραγκία τα δώρα μου από την Κάρμεν για τα Χριστούγεννα, αλλά το 'χα υποσχεθεί και δεν θα το έχανα με τίποτα!
Χθές λοιπόν, πήρα αλά μπρατσέτα την κόρη μου και ανηφορήσαμε για την Πυλαία με το κασονάκι μας αγκαλιά. Ανάμεσα από πολλές κούτες, παρουσιάστηκε η κυρία Ζαμπέλα, η "οργανώτρια" του παζαριού. Μετά από λίγο ήρθαν δυο κοπέλες ακόμα και αρχίσαμε το στήσιμο, το οποίο βέβαια δεν ήταν καθόλου εύκολο μιας και τα σταντ ήταν πολύ λίγα για να φιλοξενήσουν τα πράγματα που στείλατε όσοι από εσάς ενδιαφερθήκατε για το γεγονός!
Μέσα στα δώρα, διέκρινα την παρουσία της Φαραώνας, της Ντιντι και της αδερφής της, είδα κάτι πολύ όμορφο που νομίζω πως το φιλοτέχνησε η Αχτίδα και το παρόν έδωσε και η Μαρία Τζιρίτα με τα βιβλία της! Είμαι σίγουρη πως και άλλοι ανταποκριθήκανε σ' αυτή την εκδήλωση μα δυστυχώς δεν τους γνωρίζω ώστε να τους αναφέρω.







Οι φωτογραφίες λίγες και γρήγορες γιατί το στήσιμο τράβηξε αρκετές ώρες. Πάραυτα πιστεύω πως η πράξη και το αποτέλεσμα μετράνε.
Επισκεφτείτε το λοιπόν και συνδράμετε όπως μπορείτε. Θα λειτουργήσει ως και την Δευτέρα (22/12) από τις 9 το πρωί εως τις 9 το βράδυ στο Πέτρινο Πυλαίας.

ΥΓ.1 Μην πάω και δεν δω εώς την Δευτέρα τις μαρμελάδες ΜΟΥ, τους κάκτους ΜΟΥ και την κουβερτούλα με το τελείωμα από το χεράκι ΜΟΥ πλεγμένο, να λείπουν... ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΙΝΩ ΚΑΦΕ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ!
(πλάκα κάνω ε!)

ΥΓ.2 Φωτογραφίες by Μαρία.

Σας χαιρετώ όλους, πάω να συσκεφτώ με τον εαυτό μου τι στο διάτανο θα κάνω με το κακό που με βρήκε και αν δεν βρω λύση, θα δηλωθώ και γω αδέσποτο!

νιαουυυυυυυυυυυυυυυυ

15 σχόλια:

faraona είπε...

AAAAA!!!!!
κΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΒΡΕ πΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΟΥ.
κΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕς ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ...ΓΚΑΜΟΤΟ.
Ευχομαι να πανε ολα καλα στο παζαρι και ακομη καλυτερα με σενα ...στο καλο πια το ενα πισω απο το αλλο ερχονται.

φιλια πολλα κοριτσακι.

****βαζω λινκ για να σ επισκεφθουν οσο γινεται περισσοτερες.

Άστρια είπε...

Παναγιώτα μου πολλά σου έτυχαν φέτος.
Όμως ο κόσμος πια ..τί να πω; !Πρόσφατα, μία γνωστή μας ασφαλίστρια, είχε τυφλή εμπιστοσύνη χρόνια, σε ένα υπάλληλό της και αυτός έφυγε ξαφνικά, παίρνοντας μαζί πολλά από τα ασφάλιστρα που όπως φάνηκε τα εισέπραττε από πελάτες από καιρό και δεν τα απέδιδε στο γραφείο.

Να είσαι καλά και να έχεις την αγάπη των δικών σου. Καλή επιτυχία και στο bazaar.
Σε φιλώ πολύ, γλυκειά καληνύχτα να έχεις:)))

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Φιλενάδα, τρίτωσε το κακό. Να δεις που από δω και πέρα μόνο καλά θα γίνονται. Ξέρω εγώ, να με ακούς. Έπιασα πάτο χιλιάδες φορές, και άλλες τόσες ανέβηκα. Μπορεί να έγινε για καλό όλο αυτό, δες μόνο τα θετικά που μπορεί να σου φέρει.

Α την καριόλα τι σου κανε χριστουγεννιάτικα....

Καλέ; τι είναι αυτό το παζάρι; και ... Εγω γιατί δεν ξέρω τίποτα; ( χέρια στη μέση, και κούνημα δεξιού ποδιού )

Ανώνυμος είπε...

Φίλη μου Παναγιώτα, υπάλληλος σε εσένα, τρεις συνέταιροι στον πατέρα μου. Εκείνοι κατάφεραν με τον ύπουλό τους τρόπο να κάνουν λεφτά και ο πατέρας μου να μείνει με την τιμιότητα για την οποία ποτέ του δεν μετάνιωσε ούτε αυτός, ούτε τα παιδιά του και η γυναίκα του. Σήμερα από έμπορος μίας μικρής επιχείρησης, είναι με 4 μπαι πας και ένα μπαλονάκι, υπάλληλος σε ιδιωτική επιχείρηση (έχω εργαστεί δύο χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και ξέρω περίπου πως είναι), μέσα στο κρύο το χειμώνα και στον καύσωνα το καλοκαίρι. Έχω ζήσει στο πετσί μου το εμπόριο, με τις επιταγές να τρέχουν, να λες "άντε να έρθουν οι εκπτώσεις, οι γιορτές να φύγει το εμπόρευμα να πληρώσουμε τις επιταγές". Έχω ζήσει πως είναι να λες "την άλλη εβδομάδα πρέπει να έχω χρήματα για την επιταγή μη μου τη διαμαρτυρήσουν". Τη μία μέρα είσαι πάνω και την άλλη είσαι κάτω, στο εμπόριο. Αν έχεις και συνέταιρους ή υπαλλήλους που έχουν μακρύ χέρι, τότε.... Κουράγιο καλή μου φίλη. Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη, αγαπάει όμως και τον νοικοκύρη. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι το είχανε πει, πως δεν υπάρχει πιο ασφαλείς εχθρός από αυτόν που έχεις ευεργετήσει. Κάτι τέτοιες στιγμές θέλω έτσι να πω τα "γαλλικά" μου, αλλά κρατιέμαι.
Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες και με βάλανε στο κλίμα των ημερών που έρχονται. Δεν είχα δει τόσα Χριστουγεννιάτικα! Να είσαι καλά και εσύ και οι φίλες και φίλοι που κάνετε αυτή την όμορφη δουλειά :) Σου στέλνω την αγάπη μου!
Max

Roadartist είπε...

Απαπαπα!! Παναγια μου τι σου ετυχε!!! Αυτο εγινε ΤΩΡΑ ή παλιότερα;;;;
Τι σ*α*α ειναι αυτα βρε Παναγιωτα;;
Διαβασα και την αστρια, και το περιστατικο απο agorafovia και τα επαιξα!!!!!
Τι να πω οκ.. Η αχαριστία δεν συγχωρείτε εύκολα..ντροπή και δε ξερω οκ..κριμα χαθηκαν οι ανθρωποι.
Να σαι καλα, φιλια.

panagiota είπε...

Φραονάκι μου, ευχαριστώ κορίτσι μου για το λινκ.
Να φανταστείς πως με τα τρεξίματα σήμερα μπόρεσα για να ξαναπάω στο παζάρι.
Φιλιά πολλαααααααα συμπατριώτισσα.

museum είπε...

Παναγιώτα μη μασάς,

Δεν καταλαβαίνω, πως την έκανε αυτή; Δεν μπορείς να την βρεις; Τι να σου πω, καλή τύχη στο θέμα της δουλειάς. Αν και πάνω από όλα υγεία όσο κλισέ κι αν ακούγεται, άκου που σου λέω, εγώ που ήμουνα νοσοκομείο μισή μέρα και πάνω την Πέμπτη. Τέλος καλό, ηρεμία. Το μπουρδέλο πάντως με περιποιήθηκε, όχι αυτό αλλά κάποιοι άνθρωποι που το απαρτίζουν, μερικοί εκεί μέσα είναι ήρωες (γιατροί, νοσηλευτές, σοβαρά σου μιλάω).

Σε χαιρετώ ,νά'σαι καλά

panagiota είπε...

Αστεράκι μου, δυστυχώς ενός κακού μύρια έπονται!!!
Χαμογελάω όμως ακόμα!
Κι εγώ σαν την φίλη σου από την καλοσύνη μου την πάτησα γιατί όταν έκανε τον Μάιο την εγχείρηση η Καρμεν της είπα "δεν πειράζει κοίτα την υγειά σου και θα τα βρούμε στην πορεία με τα λεφτά"
Κι ούτε τα λεφτά πήρα με λήστεψε κι από πάνω....

Χαμόγελα Χριστουγεννιάτικα σου στέλνω...

panagiota είπε...

Φιλενάδα μου καλή εμείς τα είπαμε δια τηλεφώνου και θα τα ξαναπούμε σίγουρα.
Ξέρω κι εγώ τι πέρασες αυτόν τον καιρό.
δεν θα το βάλουμε όμως κάτω!!!!
Φιλιά Δ... μου!

panagiota είπε...

Μαξ καλέ μου φίλε
Ο κόσμος κατάντησε κλέφτης και ψεύτης. Οπου να στήσω αυτί όλοι για απατεωνιές μιλάνε.
Κατά τα άλλα μας προστατεύουν τα "όργανα" της τάξης!!!!!(χα-χα)
Ασε φίλε μου για να μην αρχίσω κι εγώ τα μπινελίκια (γιατί μπαι-πας σαν τον πατέρα σου θα κάνω στο τέλος)σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου...

faraona είπε...

Καλα Χριστουγεννα Παναγιωτα μου!!!
Σου ευχομαι εσενα και το κοριτσακι σου ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ!!!
Να περασετε πολυ καλα!!!

Maria Tzirita είπε...

Όλα θα πάνε καλά Παναγιώτα μου, θα δράσει το πνεύμα των Χριστουγέννων! Να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς με τους αγαπημένους σου κι εμείς θα τα πούμε σύντομα! Φιλάκια πολλά, καλή αντάμωση, θα σου τηλεφωνήσω!

Άστρια είπε...

Καλά Χριστούγεννα Παναγιώτα μου, ό,τι το καλύτερο σου΄εύχομαι

Πολλά φιλιά στον Βορρά:))...:)))

Ανώνυμος είπε...

Φίλη μου Παναγιώτα, εύχομαι καλά Χριστούγεννα σε εσένα και στα αγαπημένα σου πρόσωπα!
Με αγάπη
Max

panagiota είπε...

Φίλοι μου καλοί
@-museum
@-Νατασούλι
@-Μαρία Τζιρίτα
@-Αστεράκι
@- Και Μαξ αγαπητό μου παιδί
Εχετε τις ευχές μου και την αγάπη μου για καλά Χριστούγεννα από καρδιάς.
Σας ευχαριστώ όλους που μοιραστήκατε την αγάπη των ημερών μαζί μου!!!