Σάββατο, Απριλίου 25, 2009

Seduzione ( Part one)

>> Το τηλέφωνο κουδούνισε άγρια μέσα στο χάραμα.
-Μμμμμμ
-Καλημέρα σας, είναι 5 η ώρα.
-grazie...
-prego...
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, σκέφτηκε, ο Πάνος, και τράβηξε για το μπάνιο.
Το κεφάλι του πήγαινε να σπάσει μετά την κρασοκατάνυξη με την Ρίτα, και την μετέπειτα κραιπάλη στα γαλάζια μεταξωτά της σεντόνια. Αχόρταγη ήταν η Ρίτα αλλά της είχε αδυναμία. Του ανύψωνε το ανδρικό του γόητρο!
Έβαλε την άσπρη στολή, έκλεισε την βαλίτσα, πήρε παραμάσχαλα το καπέλο του και κατέβηκε στην ρεσεψιόν.
Έκλεισε τον λογαριασμό του και μπήκε στο ταξί που τον περίμενε έξω.

>> Η Ράνια έφτυσε με αηδία την μαστίχα που μασούσε, κι έβγαλε ένα σοκολατίνι από την τσέπη της.
Κοίταξε για άλλη μια φορά το φτηνό της ρολόι για να τσεκάρει την ώρα.
Περασμένες 6! Άρχισαν να την ζώνουν τα φίδια.
Ξαναέβγαλε το χαρτάκι από την τσέπη της και βεβαιώθηκε πως ήταν στο σωστό dock. Τσεκάρισε ακόμα μια φορά τα διακριτικά της λάντζας η οποία θα την πήγαινε στο πλοίο και έκατσε πάνω στην στραπατσαρισμένη της βαλίτσα.
Γαμώ την καταδίκη μου, μουρμούρισε.
Λες να έφυγαν? Αλλά αφού στις 6 μου είπαν να είμαι εδώ.

>> Ο Πάνος κατέβηκε από το ταξί και πήγε στα γραφεία της εταιρίας. Είχε ώρα ακόμα μπροστά του για ένα αχνιστό καπουτσίνο.
Το πλοίο δεν θα έφευγε πριν τις 7.

Το λιμάνι του Βrindisi έσφυζε από ζωή.
Καράβια αραγμένα μεσοπέλαγα περίμεναν να "ταϊστούν" με εμπορεύματα, νταλίκες, ζώα και ανθρώπους.

>>Η Ράνια ξαναβλαστήμησε φωναχτά σαν άκουσε πίσω της μια φωνή να μιλά την μητρική της γλώσσα.
-Λες να μην ήρθαμε στο σωστό μέρος Νίκη?
-Μην είσαι ηλίθια. Απλά θα φύγουμε τελευταίες.
Ωπς!!!!Ρε κορίτσια κι εσείς για το "Ηλιος"?
Κι εμείς για εκεί, αν έρθει τελικά κάποιος να μας πάρει. Αντάλλαξαν ονόματα, σοκολατίνια και μπομπόνες αγναντεύοντας το πέλαγος.
Η λάντζα ήρθε ακριβώς 10 λεπτά πριν τις 7.
Φόρτωναν τις βαλίτσες τους όταν είδαν τον ασπροφορεμένο (γαλατά) υποπλοίαρχο να τρέχει στην αποβάθρα φωνάζοντας: περιμένετε, είμαι κι εγώ για το "Ήλιος".
Ο Πάνος είχε αποξεχαστεί χουφτώνοντας την Εστέλλα πρωινιάτικα, την προϊσταμένη της εταιρίας κι έχασε το σκάφος των αξιωματικών.

Πέταξε την βαλίτσα πάνω στα πόδια τους χωρίς να ζητήσει συγγνώμη.
Κάθισε δίπλα στον pilot καθώς τις κοίταξε με μισό μάτι, υπεροπτικά και με φανερή απαξίωση!
Τα "δουλικά του πανεπιστημίου" σκέφτηκε με αηδία.
Η Ράνια οσμίστηκε την αποστροφή και την απαξίωση του, έβγαλε ένα σοκολατίνι και το έγλειψε. Σκούπισε τα χέρια της στο τριμμένο τζιν κι έβγαλε τον καπνό από την τσάντα της.
Έστριψε τσιγάρο, έφτυσε το σοκολατίνι στην θάλασσα και μονολόγησε: Και γαμώ το κέρατο μου, δεν έχει μόνο η στεριά μαλάκες και στην θάλασσα τους βρίσκεις πιο τσουχτεροί κι από τις μέδουσες..
Η μηχανή πήρε μπρος και μέσα στον θόρυβο της ο Πάνος δεν άκουσε όλη την πρόταση. Έπιασε όμως το νόημα της στον αέρα.
Μίσησε αυτό το λιγνό ψηλό κορίτσι με το καστανό μελένιο μαλλί δεμένο σε τσιγγάνικη κοτσίδα.
Η Νίκη και η Μελίνα βούλιαξαν στην σιωπή με τα αυτιά ολάνοιχτα για την συνέχεια και τα μάτια στραμμένα στο πέλαγος.
Κάτι δεν πήγαινε καλά.
Η έχθρα είχε ήδη αρχίσει, όλες οι λεπτές ισορροπίες είχαν πια χαθεί!
Ο πόλεμος θα συνεχιζόταν. Κι είχαν πολλά ναυτικά μίλια μπροστά τους μέχρι την νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου
-Εεε, υπηρετριούλα, απαγορεύεται το τσιγάρο .
-Δε γαμιέσαι ρε κύριος...
Άναψε το στριμμένο τσιγάρο με έναν Ζιπο μαϊμού αγορασμένο από τις μπαγκαρέλες της Νάπολης και του γύρισε τα οπίσθια της.
-Είσαι αναιδέστατη, χυδαία και ακοινώνητη, και το κυριότερο δεν είσαι καν γυναίκα! Για νταλικέρισα μου φαίνεσαι, ούρλιαξε για να τον ακούσει μέσα από το θόρυβο της νηχανής.
Γύρισε και τον κοίταξε και το μάτι της θόλωσε.
-Κι εσύ είσαι ένας μαλάκας και μισός, ανέραστος και μάλλον σαβουρογάμης.

Ήθελε να την σκοτώσει 'κεινη την στιγμή.
Θυμήθηκε την χθεσινή νύχτα με την Ρίτα, που την πηδούσε μόνο και μόνο γιατί ανήκε στην borghesia και είχε την ικανοποίηση να φαντάζεται τους δήθεν οργασμούς της και να νοιώθει "αρσενικό"!
(Πολύ αργότερα θα μάθαινε πως η Ρίτα αυνανιζόταν μέχρι αηδίας σαν αυτός της έλεγε ci vedremo καθε φορά που έκλεινε η πόρτα πίσω του το πρωί.
Και μόνο τότε κατάλαβε πως ήταν μπούφος και ανέραστος στο κρεβάτι παρά την μορφή του Αδωνη που είχε και έκανε τα θηλυκά να πέφτουν στα πόδια του...)

Το "Ηλιος" ήταν γεμάτο ήδη από τα μεσάνυχτα με τους επιβάτες και τους ανθρώπους που θα το έστελναν να ερωτευτεί με το κύμα και το απέραντο γαλάζιο.

Η Ράνια έβγαλε ξανά το χαρτί από την τσέπη της.
Τσεκάρισε τον αριθμό της καμπίνας της και τα ονόματα των γηραιών κυριών που θα τους έκανε την dame de compagnie.
Ο Πάνος φώναξε το πρώτο αγόρι που εκτελούσε χρέη καμαρότου στο κατάστρωμα να του ανεβάσει την βαλίτσα.
-Θα σου κάνω την ζωή δύσκολη, της είπε
-Δεν πας να ξαναγαμηθείς ρε γαλατά! Αει σιχτιρ και με έπρηξες πρωί-πρωί!
Φορτώθηκε την παλιά βαλίτσα και άρχισε να κατεβαίνει τα σκαλιά για το εσωτερικό του κήτους.
Τρίτο υπόγειο πάτωμα, τετράκλινη καμπίνα.
Βρήκε μια κοντούλα ξανθιά με γυαλάκια αλλά John Lennon να την κοιτάει χαμένη καθισμένη στην κατω κουκέτα.
-Βonjour της είπε
-Τώρα τα κονομήσαμε φιλενάδα! Συνεννόηση μπουζούκι θα βγάλουμε με τα Γαλλικά.
-Pardonne moi...
-Ασε τις συγγνώμες και κοίτα πως θα βολευτούμε, γιατί δε μας βλέπω καλά με όλο τούτο το θόρυβο.
Το δωμάτιο των "δουλικών" ήταν λίγο πιο πάνω από τις μηχανές.
Σε ανύποπτο χρόνο εμφανίστηκαν η Νίκη με την Μελίνα.
-Καλώστες μου!!!! Νάμαστε λοιπόν εδώ όλες σαν μια ταπεινή και ηθική οικογένεια!
-Η Petit (μικρή) από όσο κατάλαβα Γαλλίδα πρέπει να είναι είναι. Συννενοηθείτε εσείς γιατί εγώ είμαι σκράπα στην γλώσσα των Λουδοβίκων.
(Δεν θυμάμαι το όνομα της Petit, στην mare di Libia την βάφτισα Lennon, γιατί μου'λεγε πως η μάνα της την "έπιασε" στα Μάταλα μέσα στις σπηλιές πίτα στην Μαρία-Χουάνα και της έμεινε έκτοτε το όνομα).
Αλλά η Lennon μας βγήκε στην πορεία Λουκρητία Βοργία!
Αποπλάνησε τον μισό ανδρικό πληθυσμό στο κρουαζιερόπλοιο.
Μονο ο Αρίστος το καραβόσκυλο του μάγειρα την γλύτωσε (o μαγειρας οχι) και ο Sucre το τερριέ της Μαντάμ Nτελφίν.
Ολα τα άλλα αρσενικά κυνοειδή του πλοίου την είχαν στο κατόπι σε όλο το ταξείδι!

Πρώτος σταθμός Αίγυπτος
Bur Sa'id

Συνεχίζεται...



Ονειρευτείτε.......

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι στις 5 κτύπησε το κινητό. Μα μετα πήρε το δρόμο ανάποδα! Ο γάτος κοιμόταν στο σταθερό για αυτόν σημείο! Ανάμεσα στα πόδια της ...

panagiota είπε...

Αυτό που δεν κατάλαβα αγαπητέ/η είναι ποιός ή τι πήρε τον δρόμο ανάποδα?
Κι όσο για τον γάτο...
Μάλλον κακομαθημένο τον έχει!!!!

Heliotypon είπε...

Αγωνιώ να διαβάζω τη σκηνή της seduzzione... Μας την υπσχέθηκες!

Heliotypon είπε...

Και κάτι άλλο: Εξαιρετικά ερωτικό το συγκεκριμένο Tango. Σου δίνει την εντύπωση των "προκαταρκτικών" παιχνιδιών (που δεν αποκλείεται και να είναι...).

panagiota είπε...

@@- Heliotypon
Θα διαβάσεις αρκετές αποπλανήσεις εδώ στην Παν, αλλά επειδή σαν άτομο δεν έχω φαντασιώσεις λόγω ανοργασμικότητας και σεξουαλικής στέρησης και πάντα ήμουνα στο "εδώ και τώρα"(λόγω μιας υγιεινής σεξουαλικής ζωής που είχα μέχρι πρότινος) κατέληξα να λέω:στο κρεβάτι όλα επιτρέπονται με τον σύντροφο! Τίποτα δεν είναι κολάσιμο, και όλα είναι μια πορεία εξέλιξης ψυχικής και σαρκικής επαφής και ιοκανοποίησης.Αλλά είμαι αρνητικά κάθετη πως η ερωτική απόλαυση θα μπορούσε να μοιραστεί ανάμεσα σε πολλούς!Εγω προσωπικά θα μπερδευόμουν ανάμεσα σε εναλλασσόμενους εραστές. Οχι τώρα που μεγάλωσα, αλλά από τα 18 που ήταν "η πρώτη φορά" δεν μπόρεσε ποτέ να το καταλάβει το μυαλό μου κ'ατι τέτοιο.
Θα ασχοληθώ περισσότερο με την "υπέροχη ανθρώπινη" φύση του ερωτισμού μιας αποπλάνησης παρά με λέξεις και εικόνες που ψάχνουν κάποιοι για να φτιαχτούν.

Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο!
Κάπως έτσι θα φανταζόμουν κι εγώ δυο εραστές να "περνάνε" σε έναν αξέχαστο και συνεχόμενο οργασμό!!!!

Υ.Γ.(περιμένω τα γραφόμενα, που με ρώτησες αν θέλω να μου τα στείλεις στο προηγούμενο ποστ)
Εδώ θα είμαι...

faraona είπε...

Μετά απο αυτό που διάβασα σου
αξίζει μια αγκαλιά κι ενα φιλί φιλενάδα μου γλυκιά!
Μακια σου λοιπόν!

Dee Dee είπε...

Πλακα μας κανεις πρωι πρωι :):)

Αναμενουμε την συνεχεια... το βιντεακι απο τα ωραιοτερα που εχω δει ποτε!!!! Το αποθηκευω!!

Καλημεραααα!!!

xxxxxxxx

Sophia Kollia είπε...

Καλησπέρα,
μετα θα γίνει κάτι? Μου φαίνεται ότι πάει για βιβλίο..
για να δούμε!

Άστρια είπε...

Είπαμε, φαν σου :))

Και πράγματι το Πορτ Σαϊντ στα αραβικά λέγεται Μπορσαϊντ.
Περιμένουμε τη συνέχεια.

Και το τάγκο αληθινό τάγκο!

Φιλάκια πολλά:))

panagiota είπε...

@@- Φαραονούλα μου
Έλειψα πάλι αρκετά από εδώ, λόγω ρυθμίσεων για την επερχόμενη φυγή μου.
Δεν ξέρω αν μου αξίζει μια αγκαλιά κι ένα φιλί, αλλά χαίρομαι που είχα την δυνατότητα να συμφάγωμεν κάτω από τις σκιές του Λευκού Πύργου!

Σε φιλώ αγαπημένη συμπατριώτισσα και φιλιά άπειρα σου στέλνω.

panagiota είπε...

Κατ μου, δεν κάνω πλάκα!
Θα έχει συνέχεια και θα είναι ...θάνατος!!!!
Το βίντεο είναι όντως "και κάτσε καλά!"
Με ξετρέλανε!

Ασπασμούς μεταμεσονύκτιους...

panagiota είπε...

##-Σοφακι,
Μετά θα γίνουν πολλά!!!Και θα τα δεις.
Για βιβλίο δεν πηγαίνει με τίποτα.
Η Αντα "μου" θα με σκότωνε αν την ανάγκαζα να γράψει όποτε θέλω εγώ, χωρίς να την ρωτήσω...
Καλώς ήρθες στα "παραμύθια της Αντας"

panagiota είπε...

*** -Αστεράκι μου
Στο Bur Sa'id ήρθα σε πρώτη επαφή με "την αναζήτηση του μέλλοντος"
Αλλά δεν θα πω τίποτα άλλο ακόμα.
Θα αφήσω την "Ράνια" να βρίζει Θεούς και Δαίμονες στο πλοίο, κι ίσως να πάω σε άλλη ήπειρο να συναντήσω την "κολλητή μου" την Αντα!
Κι οσο για το tango?
Κάποια θα το χορέψει στο τέλος...
Και θα γίνει έκρηξη συναισθημάτων!

Φιλιά πολλά Αστέρι μου