Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007

Επτα ταινιες που μου θυμιζουν...

...την γιαγια μου να συγκινειται με την Σκαρλετ ο'xαρα στο "οσα παιρνει ο ανεμος"

..Τον πατερα μου να με τραβολογαει σε οποιο σινεμα παιζοταν"Η γεφυρα του ποταμου Κβαι"και να σφυριζει μετα στο σπιτι το γνωστο σφυριγμα της ταινιας!

...την αδερφη μου σε θερινο σινε με πασατεμπο,να εκστασιαζεται με την Κατριν Ντενεβ στην "ωραια της ημερας"

...τον πρωην συζυγο μου που εκανε πολυ καλες κινηματογραφικες επιλογες!Mια απο τις καλυτερες ηταν το"all that jazz"του Βob Fosse

....ενα απο τα πολλα αδεσποτα που μαζεψα μια βροχερη χειμωνιατικη νυχτα μετα το υπεροχο "blade runner" που ειχα δει!!!!

...την ιταλια-οπου εφαγα τα νιατα μου-με το αξεχαστο "1900" του Βertolucci....

και
.....εμενα...στον μεγαλο σεισμο της Θεσσαλονικης μεσα στο ημι-υπογειο χειμερινο-θερινο σινε Αθηνα να βλεπω το "και οι θεοι ηταν αστροναυτες"του Νταινικεν και να σειεται η γη!!!!!

Η προσκληση ηταν απο την αγαπημενη Μαριαλενα!!
Ειμαι πολυ καινουρια στα blog και δεν εχω "κυκλο" για να κανω προσκλησεις.

Για οσους το διαβασετε,ευχαριστω προκαταβολικα που μοιραστηκατε τις αναμνησεις μου.....

6 σχόλια:

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

όμορφες αναμνήσεις...

nyctolouloudo είπε...

το ''οσα παιρνει ο ανεμος'' βγήκε πρώτη στα μπλογκ νομίζω!

το '' all that jazz'' και ''οι θεοι ηταν αστροναυτες'' δεν τις ξέρω.
το 1900 είναι υπέροχη ταινία!

panagiota είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
panagiota είπε...

Ευτυχια και τροπος ζωης οι αναμνησεις αγαπητε Αλας!!!!!

Χρωματακι:το"all that jazz"ειναι ταινια 20ετιας και βαλε,οποτε λογικο ειναι αν εισαι μικρουλι να μην την ξερεις.Καταπληκτικη ηταν ομως!Το"και οι θεοι ηταν αστροναυτες"ηταν ενα ντοκυμαντερ-θα ελεγα-για το ομωνυμο βιβλιο του Νταινικεν(δεν ξερω πως γραφεται στα γερμανικα,Ελβετος ειναι)
Το"οσα παιρνει ο ανεμος"δεν ξερω αν ειναι στην πρωτη θεση αλλα ηταν πολυ καλα κινηματογραφημενο σε σχεση με το βιβλιο.Και η Βιβιαν Λη αξεπεραστη!!!

nyctolouloudo είπε...

δεν είμαι μικρό....μεγάάάλο είμαι με γιό 25άρη!
αλλά εάν είναι παλιά η ταινία 20 + , τότε είχα προβλήματα βουνό στο κεφάλι μου και δεν έτρεχα στους κινηματογράφους

Erich von Däniken είναι στα Γερμανικά η γραφή του ονόματός του.

panagiota είπε...

Α-χα!ειμαστε μανουλες με συνομιληκα παιδια(εγω εχω κορη).
Τοτε δεν ειχα ιδιαιτερα προβληματα και εβλεπα πολυ συχνα κινηματογραφο!Οταν αρχισαν τα προβληματα-βουνο στερηθηκα πολλα πραγματα που μου αρεζαν,αλλα δεν βαριεσαι,καλα να ειμαστε να χαιρομαστε τα παιδακια μας!!!!!!
Ευχαριστω για το ονομα.Δεν το θυμομουν ολοκληρο.