Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Frankfurt :Senckenbergermuseum

Οι κάτοικοι της γης πριν απο πολλά εκατομμύρια χρόνια....υπό μορφής σκελετού.

Σήμερα,συμμαζεύτηκα επιτέλους, νωρίς στο σπίτι για να ετοιμάσω τις βαλίτσες της επιστροφής μου.Συμμάζεψε και η αδελφή μου τις φώτο μου και σκέφτηκα να ανεβάσω λίγες-σαν πρώτη δόση-από τις περιπλανήσεις μου.
Στην είσοδο του μουσείου εχει απαγορευτικό σκύλων.Λογικό είναι!Εχει τόσα κόκκαλα εκεί μέσα που θα μπορούσαν να χορτάσουν μία αγέλη!







Κούκλος ο Edmonto-σαύρος-σαύρα-το ίδιο είναι.Το φιλί του πάντως το πήρε μέσα απο το τζάμι...

6 σχόλια:

faraona είπε...

Φοβερες οι φωτο Παναγιωτα!Πιστευω να ηταν συγκλονιστικη εμπειρια και να την εζησες μ ολο σου το ειναι.Σε φιλω.

nyctolouloudo είπε...

χαίρομαι που πέρασες όμορφα σουλατσάροντας και ψάχνοντας τις βαλκυρίες στα κάστρα της περιοχής!
κρίμα που δεν μπόρεσα να έρθω γιατί το ήθελα πολύ!
αλλά άμέσως μετά από την Aurora ήρθε η ξαδέρφη μου από την Βοστόνη.
ελπίζω να τα πούμε στην Ελλάδα!
πς, τα μεηλ σου τα πήρα....

panagiota είπε...

Φαραώνα μου,πραγματικά έμεινα άφωνη από αυτά που είδα.Σκελετοί ζώων,κρανία,σκόρπια κόκαλα,απολιθώματα από πλάσματα που έζησαν εκατομμύρια χρόνια πριν,συναρμολογημένα(με έναν εξαίσιο τρόπο) με άλλα υλικά έδιναν ολόκληρο τον σκελετό τους.
Φοβερές εικόνες!Αργότερα θα βάλω και άλλες φώτο.Πιστεύω πως αξίζουν την θέαση....
Υ.Γ.Χαίρομαι που έκανα την πρόταση στην Μαριαλένα να σε καλέσει στην παρέα μας των Α.Μ.Εχουμε να πούμε και εκεί πολλά....

panagiota είπε...

Λουλούδι μου,κρίμα που είμασταν τόσο μακριά μέσα στην Γερμανία και δεν συναντηθήκαμε.Αν κατέβεις το καλοκαίρι στην Ελλάδα και ο δρόμος σε φέρει στην Θεσ/νίκη,σου κάνω από τώρα ανοιχτή πρόσκληση.
Ελπίζω να περάσατε καλά με την Ωρώρα(αν εξαιρέσω τα ασπρα σώβρακα της τέχνης χι-χι)Εμεις πιάσαμε τα όρη ,τα ψηλά βουνά με πύργους,ζώα και φυτά και ανύπαρκτους πρίγκηπες!Και φυσικα...μπύρες!
Καλώς να δεχτείς την αδελφή σου.

Σας φιλώ...

Haris είπε...

Το σίγουρο πάντως είναι ότι μια τέτοια χειρονομία προς δεινόσαυρό είναι σπάνια! Ελπίζω να πέρασες καλά.

panagiota είπε...

Πέρασα τέλεια Χάρη μου,αλλά το μόνο μελανό σημείο στην υπόθεση είναι πως το φιλί έπεσε στο τζάμι και όχι στον απολιθωμένο πρίγκηπα-Εdmondosaurus....