Δευτέρα, Μαρτίου 23, 2009

Συνεχόμενοι οργασμοί...

Αμα σε πιάσει μια άγρια γρίπη στα καλά καθούμενα και σηκώνεσαι πρωινιάτικα χωρίς να μπορείς να μιλήσεις λες και τραγουδούσες στην πίστα χθες βράδυ,τραγουδάς από μέσα σου voca a me μήπως και σε λυπηθεί ο Ύψιστος!
Αμα έχεις και κανένα αρμόνιο ή πιάνο εύκαιρα στημένο του ρίχνεις και πέντε νότες και του λες comfutatis Θεέ μου.



Άμα η γρίπη εξελιχθεί σε μια άθλια επώδυνη ουρολοίμωξη κατεβάζεις το αρμόνιο από το πατάρι μιας και δεν έχεις πιάνο και του παίζεις Μπετόβεν λέγοντας του: Κύριε αυτός κουφός ήταν αλλά εσύ με ακούς.



Κι όταν δεν πιάσουν τα κόλπα σου και τα παρακάλια σου κι'εξακολουθείς να μην είσαι καλά, και ο Ύψιστος είναι πιο κουφός και από τον Μπετόβεν χτυπάς ένα animation και ακούς Orff για σένα.



Και μετά του λες: Τέρμα μπαγάσα τα γούστα!
Βολέψου τώρα μόνος σου.
Μας τελείωσε η Live μουσική, άσε που ήρθε η ώρα να πάω στο WC.
Και κοίτα εδώ θα είμαι εγώ! Για να το θυμάσαι Επουράνιε.
Δεν θα σου κάνω καντάδες κάθε μέρα...




Οπότε ξανακλείνεις το μουσικό όργανο, πας στο WC και μετά ρίχνεις και "μια κούρσα θανάτου μια νύχτα Σαββάτου" άσχετα αν ξημερώνει Δευτέρα, και πριν πεις καληνύχτα στον Ύψιστο ξαναπαίρνεις τα septrin σου...



Κι εδώ είναι ο τελευταίος οργασμός!
Φτανει τόσο δικιά μου...
Τελείωνε πια...
Πάρε και μισό από τον "Αλέξη" γιατί πρέπει να κοιμηθείς.
Εχεις πολλές δουλειές αύριο....

21 σχόλια:

faraona είπε...

Εχεις κεφια κούκλα μου παρ ολη τη γριπποουρολίμωξη.
1)Τα Septrin να ειναι forte...για κοίτα το κουτί!
2)Μαζί με τα αντιβιοτικά η τις οποιεσδήποτε χαπούρες τελος πάντων να παίρνεις πάντα και Ultralevure[1 ημερησίως]
3)περαστικά σου και πολλά φιλιά

Roadartist είπε...

lol..

Perastikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά φίλη μου Παναγιώτα, από κρυολόγημα και εγώ αρχίζω να αναρρώνω. Το δεις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού λέγανε οι αρχαίοι (δεν ξέρω αν το γράφανε και έτσι..) και μετά το πρώτο κάρφωμα από παράθυρο και ένα μικροπονοκέφαλο που με προκάλεσε, το προκάλεσα και εγώ συνεχίζοντας να το ανοίγω για να μπαίνει καθαρός αέρας στο δωμάτιο με εμένα μέσα. Βαριόμουνα να βγω από το δωμάτιο όσο θα το είχα ανοιχτό, οπότε τη δεύτερη φορά, με βρήκε χαζό και με κάρφωσε μια χαρά :) Ηθελέστα και παθέστα και άντε τώρα πάνε βρέστα που λένε. Πήγα και αρχίζω να έρχομαι μέσα στα νεύρα γιατί μου αρέσει να κάνω κάτι τέτοια. Να φάω κάρφωμα από το παράθυρο στο αμάξι όταν κάνω την "πράξη" λέει (αναμνήσεις δεκαετίας και βάλε όταν με τη σύντροφο δεν είχαμε άλλο μέρος για να έρθουμε σε στενή επαφή). Αλλά να το φάω το κάρφωμα στο έτσι, δε λέει....Τέλος πάντων. Σου στέλνω την αγάπη μου φίλη μου Παναγιώτα!
Max

Maria Tzirita είπε...

Τι έπαθες κοριτσάκι μου γλυκό; Σε πήρε και σε σήκωσε; Κοντρα εσύ, μη μασάς, μη τους κάνεις το χατήρι! Και προσοχή στους "αλέξηδες", γίνονται συνήθεια οι άτιμοι! Φιλιά πολλά και περαστικά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λοιμώξεις είναι (αναπνευστικό-ουροποιητικό)...θα περάσουν και το εύχομαι.
Υπομονή,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Leviathan είπε...

popo perastika na einai! kalo sou vradi!

Dee Dee είπε...

Περαστικα κουκλαρα μου
!!!

Ζηλευω που θα φυγεις, βαλε με κι εμενα στη βαλιτσα για ενα ταξιδακι :)

Και ασε τις κανταδες στον Υψιστο, δεν πεφτει με τετοια ;)

xxxxx

panagiota είπε...

Άργησα να συνομιλήσουμε αγαπημένοι μου φίλοι αλλά η ουρολοίμωξη δεν φταίει ...
Η ζωή μου που τρέχει με 1000 φταιει!

panagiota είπε...

@-Νατασούλι μου,
Και forte ήταν τα septrin και U.L. πήρα και κέφια είχα και έχω ακόμα άσχετα αν χρειαζόμουν πάμπερς εκείνη την νυχτιά...
Φιλιαααααααααααα κοριτσάρα μου όμορφη

@-Αρτιστούλα,
Τελείως ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
Να μην σου τύχει αγάπη μου!

@-Μαξ καλό μου,
Κι εγώ έτσι την έπαθα!
Δεν μου φτάνει το ότι πρέπει να ετοιμαστώ για την "μεγάλη φυγή" είδα λίγο ήλιο και πήγα να το παίξω...κηπουρός!
Έτσι ξεκίνησαν όλα.
Σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου και ολα είναι ξανά όμορφα...

panagiota είπε...

@-Μαράκι.
Με πήρε και με σήκωσε όντως!
Εγώ πουλάκι μου το παλευω πάντα!
Αλλά εκείνο το WC? Δεν παλεύεται με τίποτα!
Αθλια κατάσταση!

Ο "Αλέξης" είναι παλιός εραστής!
Μόνιμος γκόμενος δεν υπήρξε ποτέ!
Στα δύσκολα μόνο του ρίχνω καμιά "αρπαχτή" για το στανιάρισμα που λένε και για μια αγκαλιά.
Οσο τόσο!!!
Ε! οχι και να μου γίνει αυτό το κωλόπαιδο απαραίτητος....
Ξερεις τι εννοώ καρδιά μου...


@-Γλαράκι μου,
Ολα περνάνε...
Αυτό που μου συμβαίνει τώρα δεν ξέρω πως θα περάσει.
Και δεν έχει σχέση με αρρώστιες του σώματος.
Εχει σχέση με συναισθήματα που δεν ξεχάστηκαν
(οχι απο μένα)αλλά από κάπου όπου δεν το περίμενα...

Γατουλένιες ζεστες αγκαλιές!


@- Λεβιαθαν
ευχαριστω,ευχαριστώ καλέ μου

panagiota είπε...

@- Κατ-γατούλα,
Θα σε έβαζα ευχαρίστως στην βαλίτσα μου και θα σε άφηνα να με ξεναγείς σε πόλεις που δεν είδα...
αλλά τον Δ. που θα τον άφηνες?
Φιλάκια ομορφοκόριτσο...

ralou είπε...

Περαστικά Παναγιώτα καλή μου!
Περαστικά!
Κοιτα που στην πρωτη μου μπλογκότσαρκα μετά από πολυυυυυ καιρό, η γρίπη σου έγινε αιτία και έπεσα πάνω στον Οrff που είχα καιρό να ακούσω έστω και με final Fantasy οπτικη επένδυση.
ΧΧΧΧΧΧΧ

panagiota είπε...

Έπεσες σε γριποουρολοίμωξη Ραλούκα αλλά άκουσες και Καρμινα Μπουράνα!
Σε αποζημίωσα ε???
Καλώς μας ήρθες πάλι Γατοπαιδο!

roadartist είπε...

Παναγιώτα μου, κατεβάζω τώρα το knowing, δε το έχω δει.. Τώρα θα το έχω και μόλις βρω ευκαιρία θα το δω.. πέρασα για ένα ευχαριστώ. Φιλάκια.

panagiota είπε...

Αρτιστούλα
έχει άθλια εικόνα,
από κάμερα είναι ακόμα στο isohunt
Αλλα τα μηνύματα που στέλνει τα ακούω έως εδώ πάλι....
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Marialena είπε...

Γέλα για να μην σε πιάσει πάλι η ανάγκη και τρέξεις προς την τουαλέτα και για φαντάσου να ήσουν σε κανένα μέγαρο με 15 δωμάτια και WC στην άλλη άκρη του σπιτιού, να δω πως θα έσπευδες ταχέως προς ανακούφιση των παθών των εσώτερων οργάνων σου!

Αν ο Αλέξης έκανε το θαύμα του σε αυτή τη περίπτωση, άντε να το καταλάβω, προφανώς έριξε αυλαία στο κονσέρτο για πολυβόλα που κυριαρχούσε μέσα σου, λόγω ίωσης!

Δεν παίζεσαι, φιλιά!

panagiota είπε...

Ο "Αλέξης" με έσωσε Μαρλεν μου!!!
διότι αν δεν τον έβαζα στο "κρεβάτι μου" θα έψαχνα την "παπια" ή το παμπερς όλο το βράδυ.
Καλά λένε αυτοί που γνωριζουν:Πρώτα αρρωσταίνει το μυαλό και μετά το σώμα.....

Marialena είπε...

Η ψυχή αρρωσταίνει πρώτα και μετά το σώμα, ή μάλλον το αιθερικό μας σώμα, η αύρα μας και μετά όλα τα υπόλοιπα.

Το γιατί μη το ρωτάς, τρία πατώματα παρακάτω, υπάρχει μια δίνη που σου "ρουφάει" την καλή ενέργεια εκ των πραγμάτων, αλλά έτσι κάνουν οι αρρώστιες βλέπεις.

Πάλι καλά που έχεις καλά αντισώματα και δεν παραδίδεσαι αμαχητί στα τερτίπια τους και ο Αλέξης όντως ηρέμησε το μυαλουδάκι σου, που του έπεσαν πολλά τελευταία, έστω και για μόνο στιγμή, άντε πάμε παρακάτω!

panagiota είπε...

Φυγαμε με 1000 για παρακάτω κουκλίτσα μου!!!!
Ετσι είναι!
Το "γκαμώτο" της ψυχής αν αρρωστήσει μετά χαθήκαμε...

Heliotypon είπε...

Κρίμα που δεν έχω αυτήν την ειδικότητα (ούτε καμιά άλλη έχω δηλαδή...), για να συνταγογραφήσω! Ναι, αφού 10 εκατομμύρια συνέλληνες αυτό κάνουν: ("Να σου πω ΕΓΩ τι θαπάρεις") γιατί να μην το κάνω κι εγώ; Εγώ έχω μία συνταγή μόνο αλλά δεν είναι φαρμακευτική: Σάουνα. Δύο-τρεις φορές το μήνα. Με την έντονη αιμάτωση κάτι γίνεται φαίνεται. Δεν είναι πανάκεια, αλλά λειτουργεί για αρκετές ενοχλητικές παθήσεις.

panagiota είπε...

Αγαπητό heliotypon,
Δέχομαι τους πάντες και τα πάντα, και είμαι θετική στην οποιαδήποτε συμβουλή, αλλά ευτυχώς σώζομαι απο τα τριαμισι χρόνια Ιατρικής που έκανα οπότε πάντα θα έχω μια πρόχειρη λύση ...πριν με πάει το αργοπορημένο ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο σχεδόν νεκρή!!
Δυστυχώς σάουνα δεν μπορώ να κάνω διότι έχω και νευροπίεση η τρελλέγκω.
Ετσι ερωτευτηκα και με τον "Αλέξη".
Χλιαρός παρέμεινε ο δεσμός μας εδώ και 15 χρόνια αλλά ποτέ δεν τον απάτησα με την "Ζανα"!
Υπάρχουν όμως χιλιάδες τρόποι για να τελειώσει ήπια και χαλαρά μια ψιλό-ίωση!...
Ο καλύτερος από όλους είναι μια ζεστή αγκαλιά....
Πίστεψε με
Είναι από τα καλύτερα φάρμακα!!!