Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

Η μαγεια,τα μυστικα και οι κανονες της τραπουλας Ταρώ..

Ποτέ μεχρι σημερα δεν περασε απο το μυαλο μου να γραψω για την στενη μου σχεση με την Ταρώ.
Η Μαριαλενα-αυτο το αξιαγαπητο ζιζανιο-μου ζητησε σημερα να αφησω καποιο σχολιο στο ποστ της Debby,ή να γραψω το κατι τις μου για την τοσο γνωστη μας τραπουλα.
Θα ξεκινησω απο τους κανονες και θα περασω στα μυστικα και στην...μαγεια της!!!!

1)Κανονας:Ζητηστε να σας την χαρισει καποιο αγαπημενο προσωπο.
Μυστικο:Μεταφερει την θετικη ενεργεια του δωρησαντος αυτην σ'εσας.
Μαγεια:Δεν δουλευει σωστα οταν αγοραστει απλα σαν ενα μπιχλιμπιδι.

2)Κ:Πριν τεθει σε λειτουργια ξαστριζεται στο γεμισμα του φεγγαριου μεχρι την πανσεληνο.
Μυσ:Την τυλιγετε σταυρωτα σε μαυρο μεταξωτο πανι η σε κοκκινο βελουδο(και ετσι θα πρεπει να γινεται παντα μετα απο καθε προσπαθεια συνομιλιας σας με αυτην)
Μαγ:Το μαυρο ειναι για τις γενικες προβλεψεις,με το κοκκινο βελουδο δρομολογει την τραπουλα στον ερωτικο τομεα περισσοτερο ή και ολοσχερως.

3)Κ:Η τραπουλα μιλαει οταν αυτη το θελησει.
Μυσ:Θα το καταλαβετε οταν θα"παιξετε"μονο με την Μ.Αρκανα.
Μαγ:Θα νοιωσετε τα ορια του χωρου να μικραινουν.(Δεν θα φαινεται τιποτα πισω απο την πλατη αυτου που σας ζηταει τον χρησμο.

4)Κ:Πρεπει να ξερετε να ξεμπλοκαρετε την ενεργεια που διαποτιζειτην τραπουλα στο ξαστρισμα της.
Μυσ:Αυτο γινεται αναβωντας τα καταλληλα κερια και αρωματικα βοτανα.
Μαγ:Θα νοιωσετε μια"αποφορτιση"σαν να εχετε πιει ενα μπουκαλι αλκοολ.Τοτε φευγουν τα αρνητικα και γηινα συναισθηματα που δεν αφηνουν το"πνευματικο ματι να ανοιξει".Θα νοιωθσετε κατι μεταξυ "υπνου και ξυπνιου".
Τοτε ειστε ετοιμη να δωσετε τον χρησμο στον ικετη σας.

5)Κ:Οι Αρκανες μιλανε καλυτερα οταν αυτος που ζηταει τον χρησμο τελεί υπο ψυχικη ενταση.
Μυσ:Ακουμπηστε την παλαμη του πριν αρχισετε.
Μαγ:Ας είστε πεπειραμενη.Ανοιξτε το βιβλιο στην καθε εικονα του χαρτιου και αφηστε τον να μπει στο νοημα της.Η τραπουλα θα τον φερει στο σημειο που ζητατε για να δωσετε τον χρησμο.

6)Κ:Η Ταρώ μιλαει καλυτερα τις μονές ωρες και ειδικα οταν γεμιζει η σεληνη.
Μυσ:Μην την δουλεψετε 40 μερες πριν τα Χριστουγεννα και μεχρι των Φωτων.Και ποτέ την Μ.Εβδομαδα.
Μαγ.Δεν θα σας τη πω!!!Ο διαολος εχει πολλα ποδαρια.Απλα αποφυγετε αυτες τις μερες.

7)Κ:Οταν δειτε οτι τα χαρτια"δεν μιλανε"κλειστε τα στο πανι τους και βγαλτε τα εξω απο το σπιτι(Αν εχετε αυλη ή γλαστρα βαλτε τα καλυτερα να "ξεκουραστουν"στο χωμα.)
Μυσ:Μην πιεζετε την Ταρω.Πολλες φορες εκδικειται χρηζοντας κακους οιωνους.
Μαγ.Αν βρειτε το ξαστριζομενο πακετο σας βρεγμενο,χωρις να εχει βρεξει,μην απελπιζεστε.
Σε ενα σκοτεινο δωματιο απλωστε τα χαρτια ενα,ενα πανω σ'ενα ασπρο υφασφα(σεντονι,τραπεζομαντηλο κτλπ)
Αφηστε τα μεχρι να γινουν κυρτα(απο το στεγνωμα)ξαστρισμα ξανα....και η τραπουλα σας θα ξαναμιλησει!!!!

8)Κ:Αν θελετε να παρετε χρηματα ριχνοντας τα Ταρω θα πρεπει να ειστε πολυ επιτηδειες ή πολυ ενορατικες.
Μυσ.Ποτε δεν ασχολειθηκα επαγγελματικα με το θεμα και δεν το ξερω το μυστικο για να σας το πω κι εσας!!!!!
Μαγ:Μεσα απο την επιλογη των "σφραγιδων των πνευματων"η άυλες,ασωματες,πνευματικες υποστασεις προσπαθουν να....μιλησουν.

9)Κ:Αν θελετε να συνεχισετε να ριχνετε την Ταρω και ξαφνικα ανακαλυψετε ο,τι κατι δεν παει καλα στην ζωη σας.....
Μυσ:Καψτε την τραπουλα πανω σε χρυσολιβανο και ξερο βασιλικο κανοντας την τελετη των εφτα ασημενιων και χρυσων κεριων.Ραντιστε την σταχτη με αγιασμενο νερο και θαψτε την στο χωμα οπου την"ξεκουραζατε".
Μαγ:Μετα απο ολα αυτα ή θα γινετε οι ιερειες της Ταρω ή θα μεινετε σαν εμενα:συλλεκτες πληροφοριων.

10)Κ:Παντα τον βασικο ρολο παιζει η Μ.Αρκανα!
Μυσ:Να γινετε ενα και το αυτο με την junon(γνωση)την imperatrice(γονιμοτητα και θηλυκη δραστηριοτητα) και την temperance(νοηματα πισω απο τα νοηματα)
Μαγ:Η μαγεια δεν χαθηκε.....Ανακαλυψτε την!!!!
Κατι κατεχω κι εγω Μαριαλενα ακομα!!!!
Συμφωνεις?????..................

Το αφιερωνω στην:dsrmlion.blogspot.com αντι σχολιου για τις αναζητησεις της μεσα απο τα Ταρω....

Και στο γλυκουλι γαλανοματικο ξωτικο Μαριαλενακι(ξερετε ποια ειναι?
"ο ερωτας ταξιδευει με λεξεις")που μ'εβαλε μετα απο 3 ωρες οδοντιατρικης καρεκλας και με την μιση μασελα ναρκωμενη να το παιζω Λεφακης!!!!

Για οποιαδηποτε απορια αγαπητες μου ειμαι στην διαθεση σας.
Σας στελνω μια ζεστη καληνυχτα!!!

Υ.Γ.Δεν μιλανε ακομα Μ-Λ μου.Αυτα τα τερτιπια του Πλουτωνα και του Κρονου φταινε.
Που θα παει ομως?Εχουμε ακομα καιρο μεχρι τον Ιουλιο........

24 σχόλια:

Debby είπε...

Αχ! Καλή μου! Ολα αυτά μου φαίνονται too much ακόμα και για μένα! Μάλλον δεν θα είχα την υπομονή και την διάθεση να προσέχω όλα αυτά τα πράγματα!
Εσύ, σε αντίθεση με μένα, ασχολήθηκες με το θέμα, πραγματικά.
Και προφανώς είσαι απόλυτα πεποισμένη για την αποτελεσματικότητα τους αφού μετά από 3 ώρες στον οδοντίατρο είχες το κουράγιο να γράψεις όλα αυτά!

Θα τα έχω υπόψη πάντως! Την τράπουλα την έχω ακόμα και το πρώτο που θα κάνω είναι να της βρω ένα πανάκι να την τυλιξω μέσα! Αν ποτέ την ξαναπιάσω στα χέρια μου να είναι έτοιμη! :-)

panagiota είπε...

Χρυσο μου κοριτσι...
Αν πραγματικα θελεις να ασχοληθεις με την μπερμπαντισα την Ταρω,θα σου πω κι αλλα πραγματα.Αυτα ειναι μονο ο λιγολεξος κλασσικος δεκαλογος.
Κι εγω απο αλλους τα εμαθα και στα μισα του δρομου ειμαι ακομα...

Την αφηνω να κανει τα ναζια της αλλα οταν νοιωσω εγω "ετοιμη"να την κανω να μιλησει...δεν σταματαει το κελάιδισμα!!!!
Η φιλτατη Μαριαλενα πηρε μια γευση επ'αυτου και θα την ξαναπαρει.
Απλα θελει κι αυτη τον καταλληλο χρονο......

Marialena είπε...

Φιλενάς ξαμασελιασμένη ΈΣΚΙΣΕΣ!!! Τι να πω εγώ τώρα πέραν ότι του προσκυνώ ταπεινά την εμπειρία σου που έχει επέλθει μέσα από την επαφή σου με την "ευλογημένη" που την λέω εγώ! Ωραίο το αφιέρωμα, χαρά στην όρεξή και υπομονή σου να το ετοιμάσεις. Άξιζε τον κόπο!!!

φιλιά πολλά και καλημέρες στα καινούργια δοντάκια!

panagiota είπε...

Φιλενας μου αγαπημενη,ειπαμε"ο,τι μαθουμε καλο ειναι"!!
Οσο για τα δοντια"εχτισε"η κυρα-Σοφια αλλα σημερα ποναει το ρημαδι το ξεμασελιασμα.Κι ειμαστε ακομα στο ενα τεταρτο της δουλειας......

Καλο μου κουραγιο...
Σε φιλω με αγαπη....και σου'χω μια Ταρω ξαστρισμενη,ετοιμη για ριξιμο οταν μου ξαναρθεις!!!!

nyctolouloudo είπε...

να ΄ρθω και για τον καφέ;

panagiota είπε...

Aγαπητο μου λουλουδακι,τον καφε δεν ξερω να τον λεω ....
Θα βολεψει λιγη χειρομαντεια????

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σας..ψαχνοντας στο ιντερνετ πετυχα την σελιδα...τι κανεις οταν βρισκεσαι μεσα στο χαος?οταν δεν εχεις βοηθεια απο πουθενα?οταν τα εχεις χασει ολα κ ακομα χανεις?οταν υπαρχουν πολλα εμποδια εκει που παιρνεις λιγο ανασα οτι ολα σου πανε καλα?βρισκομαι σε απογνωση κ θα ηθελα να μου ριξεις την τραπουλα?δουλεια εν εχω..χρεη αρκετα απο μια ηλιθιοτητα του πρωην συζυγου..39 χρονων μητερα με δυο παιδια 18 κ 17 να τα μεγαλωνω μονη κ οι γυρ μου ν προσπαθουν παντα να μου την φερνουν..αποδυναμωθηκα κ προσπαθω να βγαλω αο μεσα οση δυναμη μου εχει μεινει..απο τα 13 μου βασανιζομαι κ κακο δεν εχω κανει σε κανενα κ οποιος ειναι κοντα μου προσπαθω να βοηθησω αλλα δεν βοηθαω εμενα μεχρι που εφτασα σε αυτο το σταδιο..κανε ενα ανοιγμα σε παρακαλω αν μπορεις..

panagiota είπε...

Αγαπητή "ανώνυμη"
Συμπάσχω μαζί σου,ωσάν γυναίκα κι εγώ και σ'ευχαριστώ από καρδιάς που μου εκμυστηρεύτηκες τα προβλήματα σου.

Το δήλωσα σε όλα τα γραφόμενα μου πως δεν είμαι επαγγελματίας στα χαρτιά.
Εχω κατά καιρούς τις ενοράσεις μου,αλλά περιορίζονται σε άτομα που τα ξέρω και τα αγγίζω.
"ανοιγμα" δεν μπορώ να σου κάνω χωρίς στοιχεία που εγώ χρειάζομαι για κάτι τέτοιο.
Αν θέλεις γράψε μου στο E-mail μου όλα αυτά που νιώθεις πως σε έφεραν στο χάος και μετά προχωράμε...
(αν και θα πω κάτι και θα σε στεναχωρήσω τώρα.Η ηλιθιότητα και τα λάθη δεν ήταν του πρώην συζύγου ,αλλά δικιά σου προτίστως)
Σταματάω εδώ...
Δεν θέλω να είναι σε κοινή θέα αυτά που διαισθάνομαι και θέλω να ομολογήσω.

Την καληνύχτα μου,και αν θέλεις να αντιμετωπίσουμε "το Χάος" εδώ θα είμαι....

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σου...διαβασα οτι δεν εισαι επαγγελματιας..πολλες φορες οι ανθρωποι που ριχνουν μια τραπουλα λενε κ βλεπουν περισσοτερα απο καποιον επαγγελματια..δεν με στεναχωρεις γιατι πολυ απλα ξερω τα λαθη μου αν οχι ολα..θα σου στειλω e-mail..καλη συνεχεια :)
vicky to onoma moy..

Istories_tou_kosmou είπε...

θα ηθελα κ μια βοηθεια οσο αφορα το ξαστρισμα της τραπουλας ταρω..μεσω του e-mail μου κ αν τυχων υπαρχει κ μσν..καλες διακοπες κ ευχαριστω εστω για την απαντηση που μου εδωσες που ειναι σε κενη θεα...

Unknown είπε...

Κάθε πότε πρέπει να σου ρίχνουν την ταρω??

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε?

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια τράπουλα και δεν την θέλω άλλο, μπορώ απλά να την πετάξω;

Unknown είπε...

Καλησπέρα έχω την τράπουλα της κάτινας και νιώθω ότι η ζωή μου δεν πάει καλά.. Θέλω να την κάψω.. Και δεν την έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου εδώ και μήνες.. Έχω κάνει τις κατάλληλες διαδικασίες έχω ρίξει αγιασμό έχω διαβάσει ευχή του Αγίου Κυπριανού και έχω λιβανησει την τράπουλα.. Την καίω και την πετάω στη θάλασσα ή την θάβω?

Unknown είπε...

Καλησπέρα έχω κ εγώ την τράπουλα της κάτινας και θέλω να την κάψω δεν την θέλω άλλο!! Νιώθω πάνε όλα χάλια γύρω μου.. Τι μπορώ να κάνω?? Την καίω και την πετάω ποτάμι η θάλασσα?? Διαβάζω κάτι!?? Απαντήστε μου κάποιος που ξέρει. Ευχαριστώ

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας..! Μερικες διευκρίνησεις θέλω.. Για κάρτες ταρω που χρησιμοποιουνται για πρώτη φορά.. 1. Ξαστριζω την ταρω από την νουμινια μέχρι την πανσέληνο ή όποια μέρα της γέμισης θέλω..? 2. Είναι απαραίτητο το ξαστρισμα μεχρη την πανσέληνο..? 3. Καθώς λέω τα ταρω χρειάζεται να έχω ανναμενο ένα κόκκινο κερί για την μικρή αρκανα κ ένα μαύρο για την μεγάλη ή ότι κεριά θέλω εγώ..?

Unknown είπε...

Δεν ειμ σίγουρη για την τράπουλα της ακτίνας αλλά σ λέει το side Καψτε την τραπουλα πανω σε χρυσολιβανο και ξερο βασιλικο κανοντας την τελετη των εφτα ασημενιων και χρυσων κεριων.Ραντιστε την σταχτη με αγιασμενο νερο και θαψτε την στο χωμα οπου την"ξεκουραζατε". Οπότε μάλλον αυτή ειν η απάντηση σ αλλά δεν ειμ κ σίγουρη..

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας μου έχουν κάνη μαγια μπωριτε να μου τα λησετε

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας..! Τι εννοείται σας έχουν κάνει μάγια..? Ποιες είναι οι ενδείξεις..?

Unknown είπε...

Παιδιά και εγώ την έχω την πήρα καθαρά για χαβαλέ ασχολήθηκα κάνα μήνα και μετά την παράτησα φοβήθηκα και τη έχω κάπου κρυμμένη και σκέφτομαι να την κάψω η να την πετάξω... Κι από ότι διάβασα λέει να την κάψουμε όμως αυτό είναι η απορία μου και εμένα.. Δε θελω Να είναι στο περιβάλλον μου ούτε κάπου κοντά στην γειτονιά μου. Κάπου μακριά.. Αλλα που; στην θάλασσα; που;

Ανώνυμος είπε...

Τι κάνατε τελικά;

Ανώνυμος είπε...

Ιησούς Χριστός νικά και όλα τα κακά σκορπά!

Σπυριδούλα είπε...

Καλησπέρα πως θα μπορούσα να μιλήσω μαζί σας?
Έχω αρκετές ερωτήσεις για τις τράπουλες αρκετές φορές μου μιλούν και μέσα από διοραση...δεν τις έχω ξαστριση ποτε διάβασα αυτά που γράφετε στην αρχή.
Παρακαλώ μια εποικινωνια.
Καλό ξημέρωμα σε ολους

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας ,φιλική συμβουλή πετάξτε τα όλα ....είχα της Κατίνας ..καταστράφηκα...έκανα ότιου είπαν ,νηστεία 40 από καθαρά Δευτέρα και τομεγαλο Σάββατο τη πέταξα στη θάλασσα .όταν γύρισα σπίτι ξερνουσα ,σα να απέβαλαν Λάρι ένιωθα .τώρα παλεύω να καθαρίσω το σπίτι μου.
Διαλύθηκαν όλα ...η οικογένεια Μ όλα και επειδή άρχισα να μπαίνω χοντρά σε αυτό οπότε την άνοιγα μου πέθαινε και ένα ζώο ενώ ήταν υγιέστατα ..όταν είσαι διαισθητικός κατανοείς πολλά ...
Εμπιστοσύνη στο Χριστό να έχουμε όλοι ...καλή φώτιση εύχομαι σε όλες σας !!!