Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007

Stephani -Annemarie Leifheit



21-05-1985

Προσπαθουσα να κρατησω την ισορροπια των νευρων μου και τα ορια της αντοχης μου οταν η κυρα-Τασια μου ειπε εκεινον τον Μάη:Εγω φευγω στην Γερμανια,σε λιγο θα γεννησει η αδελφη σου...
Ο Μάιος ηταν τοτε για μενα ο μηνας"τρεχω και δεν φτανω"Κλειναμε τα χειμωνιατικα επαγγελματικα μας και βαζαμε πλωρη για τα καλοκαιρινα.

Ο φιλτατος πρωην συζυγος μου ειχε ανοίξει δουλειες σε αλλες παραλιες και με ειχε αποχαιρετησει ηδη λεγοντας:Θα τα βγαλεις περα με το μαγαζι εσύ!Σου εχω εμπιστοσυνη!!
Με φιλησε σταυρωτα και σεβάσμια,να προσεχεις,ειπε και την εκανε Λούης.(Αλλο που δεν ηθελε δηλαδη..)
Ετσι και η Τασια,ταγεράτη κομμωτηριασμένη και παρφουμαρισμένη μου ειπε ωρεβουάρ και μου την "έκανε" αεροπορικώς....
Νταμπλάς μεγαλος!!!!Πίκραααααααααα....
Εμασα κι εγω η ταλαιπωρη,εργαζομενη μητερα το τρίχρονο σπλάχνο μου και εφυγα στην αλλη παραλία για να βαλω προγραμμα στον αρτον ημών τον επιούσιον!

Σαν σημερα με πηρε τηλ.η μανα μου και ειπε:εχεις μια ανηψια παλι,5kg με μαυρα σαν της Μαρίκας μαλλιά.
-Να μας ζησει της απαντησα κι απο μεσα μου σκεφτομουν:Αμαν βρε αδελφη γιατί γεννας παντα τον Μαιο?Επιτηδες μου το κανεις?
Ετσι γινεται τελικα.Η καθε κοτα το κοτοπουλο της κοιταει,
Και το δικο μου το κοτοπουλο το κοιταζε η Τασια και τωρα ζοριζομουν που εφυγε....

...Το κοτοπουλακι-ανηψουδι το ειδα τον χειμωνα που το βαφτησα κιολας!
Μπουλουκάκι ασπρο-ασπρο με ροζ μαγουλακια μαυρο μαλλι και εμφανες το Μεσογειακό γονιδιο,δικια μας ρατσα(μαλλον η αδερφη μου εβαλε πολυ μαεστρία εκεινη την ωρα,καταλαβαινετε τι εννοώ!)

Στην καθολική εκκλησια την βαφτησα ενα ηλιολουστο χειμωνιατικο μεσημερι.Εκανα και συμφωνια με τον μον-σενιόρ και ειπα το"πιστευω"στα ελληνικα!Σιγα να μην το διαβαζα στα Λατινικα απο τα οποια το μονο που ξερω ειναι"hanibbal ante portas"
-Η πιστη ειναι μια,ειπε.Τα δογματα τα αλλαξαν οι ανθρωποι....
Ευτυχως εκανα και χειρονακτικές εργασιες γιατι το Στεφανιώ ηταν κομματακι βαρούτσικο!!


Και μετα ακολουθησε ενα τρικουβερτο ελληνικο φαγοποτι και το ζούζουνο-νιοβάφτηστο κοιμοταν και ονειρευοταν χαμογελαστο το Δωδεκάθεο και τους αγγελους!!
Ο καφες κατεληξε σε irish-cofee με ιρλανδεζικο ουίσκυ και την 22χρονη θεια μας Μαρια στο πιανο να μας βγαζει επιθυμιες και τα εσωψυχα της μαζι με τους μουσικους...

Τα χρονια περνουσα μεσα απο τις ιντριγκες των παιδιων,καθε καλοκαιρι,αλλα και τις δικες μας,των μεγαλων,που υποτιθεται πως εχουμε μυαλο...παπαλα εχουμε τελικα!!
Η Στεφανι ηταν η μικρη μουσίτσα,εύρισκε παντα τον τροπο να ειναι"απ εξω"σε αντιθεση με την κορη μου και την αδελφη της την Αναστασια που τρωγονταν σαν τον σκυλο με την γατα.

Την φωναζαμε,καλοπροαίρετα,παντα"κουθουμούθου"γιατι ετρωγε το σιγμα!!!

Την συνοδεψα στο prima communione ωσάν πνευματικη της μητερα.
Ηταν μια πολυ ομορφη συγκινητικη τελετη στην καθολικη εκκλησια στο μερος που ζουνε.
Ανοιξη ηταν,πνιγοταν η Γερμανια στο πρασινο και στην πρωινη βροχουλα σαν αρχισαν να φτανουν ενα-ενα τα νεοφώτιστα.Κοριτσακια ντυμενα στα ασπρα,οπως οι νυφες με τις λαμπαδες τους και αγορακια με τα παπιγιον και τα γαμπριατικα ρουχα(η τελετη του γαμου με τον θεεικό Υιό)
Μια κατανυκτικη σιωπη επικρατουσε σε ολο το μυστηριο μεχρι που τραγουδησαν ολοι οι παρευρισκομενοι τους υμνους της Βιβλου πιασμενοι χερι με χερι.Δεν ξερω γερμανικα,αλλα επιασα τα χερια των διπλανων μου-αγνωστων και οφειλω να ομολογησω πως κάνοντας την συγκριση με την δικη μας"εκκλησια"εκει ενοιωσα μια ψυχικη ευφορια κι εδω νοιωθω να μην θελω να παω ουτε στην Ανασταση που μονο τοτε πηγαινω.

Πριν λιγα χρονια η Στέφανι αρρωστησε πολυ ασχημα.Ειχε ταση υπνηλιας,χαμηλη πιεση και εκανε εμετο ο,τι ετρωγε.Την βρηκε η μανα της ενα βραδυ λιποθυμη(το μητρικο ενστικτο την ξυπνησε)και ακολουθωντας το αιμα,ειδε το παιδι της πεσμενο στο χωλ με τα σπασμενα γυαλια τριγυρω,επειδη μεσα στο σκοταδι επεσε επανω στο τζαμι της πορτας.Εμεινε αρκετα στο νοσοκομειο και περασε απο πολλες εξετασεις.Ενα οργανικο προβλημα ηταν και ξεπεραστηκε χαρη στην δυναμη και το κουραγιο που εχει η μικρη πλεξουδατη Νουλη... Περασαν ολες οι κακες στιγμες!!!!

Γεια σου βρε αδέρφι Ελληνιδα αγωνίστρια!!!!!

Σημερα,το μωρο που τοτε βαφτησα ειναι μια νεαρη γοητευτικη υπαρξη με έκδηλη την Μεσογειακη ομορφιά.
Σπουδαζει Αγγλικη και Ισπανικη φιλολογια,διδασκει σαν αναπληρωματικη καθηγητρια σε γυμνασιο,παιζει κιθαρα,πιανο,σαξόφωνο και φυσικα....μπουζουκι!!!
Και ασχολειται και με θεατρικες παραστασεις.Απο μουσικες επενδυσεις μεχρι να παιζει την Καρμεν επι σκηνης....

Η αδερφη μου λεει πως:με το λαδι που της εβαλα πηρε πολλα απο μενα...
Μπα....μονο τα κρυφα και ανεκπληρωτα ονειρα μου πηρε και ειχε την δυναμη να τα υλοποιησει!!Και ειμαι υπερηφανη γι'αυτην ,ασχετα αν ειμαι κρυοκωλη σαν χαρακτηρας και δεν εκδηλωνομαι.Ενδωμυχα τριβω τα χερια μου απο ευχαριστηση!!!
Το σιγουρο παντως ειναι πως πηρε το ταπεραμεντο μου και λιγα απο τα μαγικα μου κολπα...
Η κορη μου λεει(εκαναν Χριστουγεννα ολοι μαζι εφέτος)πως οντως ειναι "το κατι αλλο".Ειναι η προσωποποιηση της χαρας,της ευγενειας,του χαμογελου,της καλης παρεας και παντα η παιχνιδιαρα μουσίτσα!!!

Αφου τραγουδαει κι αυτη το "καπνιζες Καρελια στη σκάλα....κατι πηρε κι απο την νονα της....
Αλλα ισως να ειναι και ετσι,παντα σε καποιον μοιαζουμε και καποιος θα μας μοιάσει...

Αααααα...ξεχασα να γραψω και το πιο βασικο!!!
Ειναι ερωτευμενη με Βαλκάνιο.Δικια μας φυλη!!!!Οχι παιζουμε....

Να μου ζησεις ανηψουδι μου και βαφτηστηρι και το καλοκαιρι που θα ερθεις να φερεις και το μπουζουκι να τραγουδησουμε ολοι μαζι...

Και ο κούπ-Θυμιος και η κουπά-Θυμιώ σου στελνουν πολλες ευχες!!!!
Καταλαβες ε???????

Και που'σαι βαφτηστήρι...επειδη μεγαλωσα πια και το κλιμα της Γερμανιας με πειραζει,οταν θα αποφασισεις να παντρευτεις η νονά σε θελει εδω,να το ξαναγλεντησουμε με θέα το Αιγαίο!!!!!

6 σχόλια:

Marialena είπε...

Αχ πως να μην συγκινηθεί η αδελφή σου με τέτοιο αφιέρωμα στη βαφτισιμιά σου βρε κυρά Παραμυθού μου? Πόση αγάπη, αγάπη πραγματική ξεχειλίζει από τις λέξεις σου, να μην υγρανθούν τα μάτια και να μην σκιρτήσει η καρδιά για την ανιψούλα σου την πολυαγαπημένη?

Να σας ζήσει και να φωτίζει τον κόσμο στο πέρασμά της! Ημέρα Γιορτής στο σπιτικό σας, να την χαίρεστε μαζί με τον σούπερ παππού!

Ανώνυμος είπε...

Μου πήρε καιρό και μου κόστισε μισήωρη βραχνάδα να το ερμηνεύσω σε μιά γλώσσα πού δεν υποστηρίζει ο σκληρός δίσκος (μπορεί και να'ναι και μαλακός)του κεφαλιού μου.Μακάρι να είχα χρόνο (και προ παντός λέξεις)να έγραφα όλα όσα αισθάνθηκα διαβάζοντας σήμερα το πρωί.
Όλοι,μα όλοι, σ' ευχαριστούμε γι' αυτό το μικρό αριστούργημα. (βρε μπας και τα παραλές λιγάκι?).
Να είσαι καλά και να μας δίνεις κι' άλλα τέτοια!
Φιλακια από όλους μας!

nyctolouloudo είπε...

ωραία επιτυχία η ανηψιά σου!!!!!
΄σας εύχομαι να είναι πάντα ευτυχισμένη....

την καλησπέρα μου!

και κάτι σχετικό άσχετο.
ο γυιός μου, βαφτισμένος ορθόδοξος, πήγε να βαφτίσει ένα παιδάκι στην Ελλάδα...(μαζί με μία Ελληνίδα)
1) ο παπάς, μας ζήτησε το επίσημο χαρτί της ορθόδοξης βάφτισης του γυιού μου, γιατί έχει ξένο όνομα και δεν πίστευε ό,τι ήταν βαφτισμένος ορθόδοξος....
2) τον υποχρέωσε να μάθει το πιστεύω στα Ελληνικά.
3)και στο τέλος, δεν τον άφησε να βαφτίσει το μωράκι, να πει το πιστεύω, να το κρατήσει κλπ κλπ,(ό,τι κάνουν στα βαφτίσια) παρά μόνο να λαδώσει το παιδί, γιατί ...έχει πατέρα Γερμανό είπε!

panagiota είπε...

@Μαρια-Λενακι μου χρονια πολλα κι απο εδω(δεν μπορω να σου τα γραψω στην σελιδα σου δεν ξερω γιατι).Σ'ευχαριστω απο καρδιας για τις ευχες που μου εστειλες για το ανηψουδι και τον σουπερ-παπου!
Μακαρι ολα τα παιδια του κοσμου να δινουν φως σ'αυτον τον περιεργο κοσμο που ζουμε.
Να μας δινεις κι εσυ φως απο την καλη σου καρδια και τα ομορφα σου λογια!

@Μαρτιν-Νελ:Να βαλεις ελληνικα στον σ.δ διοτι η αδελφη σου δεν ξερει να σας τα γραψει Γερμανικα και δεν υπερβαλλω καθολου,απεναντιας ξεχασα να αναφερω πως πατησε ηδη γκαζι για το Κονσερβατουαρ,και τις μουσικες της αναζητησεις!!
Να ειστε και εσεις ολοι καλα και να χαιρομαστε με την προοδο των παιδιων μας!
Οσο για τον μαλακο δισκο του κεφαλιου μας,μην μου τον θυμιζεις γιατι θα παθω εμφραγμα...
Σας φιλουμε κι εμεις ολους σας!!!!

@Λουλουδακι ευχαριστω απο καρδιας για την ευχη σου στο μικρο μου ανηψουδι...
Δεν ηταν καθολου ασχετο αυτο που εγραψες.Απεναντιας σηκωνει πολυ συζητηση.
Η ορθοδοξη εκκλησια ειναι γενικα για μπάτσες.Κατι τετοια κανουν και διωχνουν τους πιστους.Και η αδελφη μου επεσε σε κατι παρομοιο απο εναν τραγο-παπα επειδη ειναι παντρεμενη με Γερμανο,αλλα και η γραπτη διαμαρτυρια που εκανε κουκουλωθηκε.Τι να λεμε τωρα?Ο μεγαλυτερος φασιστο-ρατσισμος επικρατει στην εκκλησια μας.
Παρ'ολο που θελω να ειμαι ανθρωπος του Θεου στην εκκλησια δεν παταω γιατι κολαζομαι με τις μ....ες που κανουν οι δηθεν ποιμενες του Χριστού.
Παντως την βαφτηση και την πρωτη κοινωνια της Στεφ,με τους καθολικους την καταχαρηκα.Αισθανθηκα πραγματικα σαν παιδι του θεου.Και οφειλω να ομολογησω πως δεν εδωσαν καθολου σημασια στο ο,τι ημουν αλλοθρησκη γι'αυτους.Απεναντιας ο μον-σενιορ μου χαρησε και εναν χαλκινο σταυρό...
Σε φιλω και καλο απογευμα να εχεις ξενητεμενο μου νυχτολουλουδο!!!!

nyctolouloudo είπε...

ούτε και εγώ είχα ποτέ προβλήματα με τους διαμαρτυρόμενους ή τους καθολικούς εδώ!
και ποτέ ο γυιός μου, στο μάθημα των θρησκευτικών/ηθικής, δεν άκουσε -αλλά ούτε και τα άλλα παιδιά- ό,τι είναι σε λάθος θρησκευτικό δρόμο..όπως το ακούει πολύ συχνά ο άντρας μου στην Ελλάδα.
να φανταστείς μία φορά δεν τον άφησαν να μπει σε μοναστήρι όταν κατάλαβαν ό,τι είναι ξένος....
και ο παπάς που βάφτισε τον γυιό μου το έκανα μόνο και μόνο επειδή του υποσχεθήκαμε (πήρε και λεφτά)ό,τι θα βαφτίσει και τον πατέρα μετά....

panagiota είπε...

Μην τα δινεις σημασια και κολαζεσαι καλό μου,τα ξερω απο πρωτο χερι τα αμαρτωλα της εκκλησιας της Ελλαδας.
Πριν 3 χρονια βαφτησε η κορη μου το διδυμο μιας φιλης και εκανα ολοκληρη φασαρια γιατι μου ειχαν κομμενο ηδη τιμολογιο για 150 Γιουρω,και μου ειπαν οι τραγοι πως εκπιπτει απο την εφορια το ποσον.Λες και ηξεραν αν εχω Α.Φ.Μ.Αλλα μαλλον φακελωμενη θα με ειχαν...
Μαλλωσα και με την αλλη νονα του αλλου διδυμου,γιατι η μαλάκω ειναι της εκκλησιας και πηγε να μου το παιξει"υπερανω"λεγοντας φορα-παρτιδα"αν δεν εχεις θα πληρωσω εγω!"Κι εγω της ειπα φορα-παρτιδα μπροστα και στον πρωτοσυγγελο:Κατσε στ'αυγα σου κοπελλα μου και μην πεταγεσε σαν ορθια τσουτσού,τα μυστηρια ειναι δωρεαν-ετσι ειπε ο χριστός-κι εγω τα γουστα των δεσποτάδων δεν τα πληρωνω...Περιττό να σου πω ο,τι εγινε"το ελα να δεις"
Μεγαλο μπάχαλο...
Μην τα ψαχνεις καλή μου!Η εκκλησια της Ελλαδας ειδικα,ειναι για φτυσιμο!
Μονο το χρημα τους ενδιαφερει...
Εχω μαλλωσει κι αλλες φορες με το φασιστο-παπαδαριο αλλά επειδη διαβασα τον λογο του Κυρίου μας(και δεν το λεω με έπαρση αλλά με ταπεινότητα) δεν μπορουν να μου λενε τις μαλακιες που λενε,για να ζητανε λεφτα,απο τους πιστους του Θεου....
Αλλά παντα θα κολαζομαι με αυτα τα ανθρωπακια που εγιναν ιερείς για να τρωνε χωρις να δουλευουν...(ειδες κατι μαγουλα και κοιλιες που εχουν ολοι?)
Ασε τον Θεο να υπαρχει στην ψυχη μας και Αυτος ξερει ποιος ειναι ο σωστος και καλός ανθρωπος...

Σε φιλω και στελνω ευχες για τα ατομα που αγαπας!!!!