Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007

Tαρώ....Συμβουλευει η Κανελλα.

Τωρα που δεν με βλεπει η κυρά μου η μαγισσο-χαρτοριχτρα θα σας γραψω στα γρηγορα λιγα μυστικα που δεν σας τα ειπε.

Η καλυτερη αποφόρτιση της χαρτομαντισας μετα το ριξιμο των Ταρώ απο τις αρνητικες
ενεργειες,γινεται με...το χάιδεμα μιας γάτας.Ο στατικός ηλεκτρισμος που εχουμε απο φύση μας εμεις οι γατες,δημιουργει ενα σταθερό ηλεκτρομαγνητικο πεδίο στο σώμα της ιέρειας των Ταρώ,και οταν μας αγγιζει παιρνουμε εμεις τα αρνητικα ενεργειακά κατάλοιπα που της αφηνει ο ικέτης.

Απο αρχαίων χρονων ειμαστε ενορατικές!Παντα μια καλη ιέρεια πρεπει να εχει μια απο εμας διπλα της.Μας είχανε στους Δελφούς,ζούσαμε στις Θηβες στα μυστικα μαντεία της αρχαίας Αιγυπτου με τους ιερείς,οιΕτρουσκοι άφηναν μια γατα παντα επανω στους τάφους για να οδηγεί το πνευμα του νεκρού.

Κατι ηξεραν και οι Μογγολοι που ειχαν κοπαδια απο τα σκυλια Σι-τσόου και τα ετρωγαν σαν να ηταν προβατα,αλλα οταν δεχόταν εναν αντιπαλο αρχηγο κρατουσαν μια γατα κοντα τους για να δουν την αντιδραση της στη θεα του νεοφερμένου.

Οταν ριχνετε την Ταρώ μπορουμε να ξεχωρισουμε αν ο ικετης σας εχει καλους ή κακους σκοπους.Αν τα συναισθηματα του ειναι αληθινα ή ψευτικα.Αν τα κινητρα του ειναι απο αγνούς ή κακοβουλους και επιφανειακους σκοπους,.
Δεν μιλαμε την ιδια γλωσσα,αλλά παρατηρηστε μας.Θα ακουσετε να γουργουριζουμε,θα ακουσετε να ουρλιαζουμε,θα δειτε να σηκωνεται η τριχα μας,να βγαζουμε νυχια και να δειχνουμε δοντια.Οταν ολα ειναι σε ισορροπια θα αραξουμε τελικα στην αγκαλια του ικετη και ας τον εχουμε δει για πρωτη φορά.Κι εκεινος μπορει να μην ειναι φιλοζωος αλλά θα βαλει το χερι να μας χαιδέψει.

Μπορουμε ακομα να αισθανομαστε τα"ατιθασα πνευματα"που ισως συνυπαρχουν στον τόπο οπου ριχνετε τα Ταρώ.Τοτε τα χαρτια λενε ο,τι να'ναι.Το καλυτερο μπορουν να το κανουν χειροτερο και το αντιθετο.

....ΚανελλαααααααααααααααΤι κανεις στον υπολογιστη????????


-Τίποτα δεν κάνω! Εναν υπνάκο παίρνω....
Ωχ!Ωχ η κυρα-Παναγιωτα ηρθε.
Εχει και τον αλλον τον αχωνευτο μαζι της.Τον μαυρο τριπόδαρο-Μακη αλλα ειναι κουκλος ο κερατας ασχετα αν δεν εχει ακομα ιδεα απο τα πνευματικα τερτίπια,τρομάρα του.
Θα σας πω στα γρηγορα πως,μπορουμε ακομα να σας προφυλαξουμε απο το κακό ματι και την κακη ενεργεια των ανθρωπων που σας κανουν τον φιλο αλλά στην ουσια δεν σας αγαπουν.
Η μανα μου η Λούλα ηταν καθηγητρια σ'αυτα.Η giotavita οταν εριχνε χαρτια και εκανε"τα διάφορα"της,την είχε παντα αγκαλια.Ξαπλωνα στην διπλανη καρέκλα και ακουγα εναν ψιθυρο μιας αγνωστης γλωσσας μεταξυ τους,μετα κλείνονταν οι δυο τους στο σαλονι και μονο τα κερια που τρεμοσβηναν εβλεπα.

Φευγω,φευγω για υπνο,θα βρω ευκαιρία να σας πω κι άλλα οσο η giotavita θα προσπαθει να κανει ενορατικό τον βλακα τον αγαπημενο της Πούμα-κη. Ουφ! Τι κούραση να γράφεις!

9 σχόλια:

nyctolouloudo είπε...

κανέλλα, κοίτα να μοιάσεις στον Μάκη...αλλοιώς σε βλέπω να κάνεις ένα και μοναδικό ταξίδι στην Κορέα....

panagiota είπε...

Χα-χα-χα!!!Γιατι βρε λουλουδι μου να το πάω στην Κορέα το ζωντανό μου,για να μου το φάνε?Ασχετα αν δεν ειναι ενορατική σαν μάνα της,αυτή και ο Μακης ειναι η μοναδική παρέα μου στις μοναχικές μου νυχτες.....

nyctolouloudo είπε...

το είπα για να προσέχει...μήπως και την ζηλέψεις σε περίπτωση που αποκτήσει ενορατική διαίσθηση...

Marialena είπε...

Βρε Κανέλλα, τι κρυφό ταλέντο είσαι εσύ και δεν σου φαινότανε? Κάνε και κανένα ξόρκι προστασίας να μην σου ορμάει ο Μάκης στα ξαφνικά και νομίζω πως τόσα χρόνια δίπλα στη madame Debree, δεν πάνε χαμένα!

Να δώσεις τους χαιρετισμούς μου στις δυό σου τις κυράδες, εντάξει?

panagiota είπε...

@.Ειναι μια καλοπερασάκιας αυτη.Ανεπίδεικτη μαθησεως λουλουδακι μου!!!!

@.Μαρλεν μου τον μαυρόγατο κανενα ξορκι δεν τον πιανει.Ο μονιμος νταλγκάς του ειναι να την ορμαει ο αθεοφοβος....

nyctolouloudo είπε...

αυτή είναι η Κανέλλα;

αυτή είναι η μετεμψύχωση της Κλεοπάτρας.

panagiota είπε...

Αυτη ειναι η Κανελλα ξενητεμενο μου.Δεν ξερω αν ειναι η μετεμψυχωση της Κλεοπατρας-που αποκλειεται να ειναι γιατι με αρσενικο δεν εδεησε η αμοιρη να....σε αντιθεση με την Κλεοπατρα που το καταευχαριστηθηκε το κοκό-αλλά ειναι μια γλυκει παρεούλα μου,κοντά 10 χρόνια!!!!
Σε φιλω.......

elafini είπε...

αχ..είναι ίδιο με τον Όσκαρ μου (έφυγε πριν χρόνια)..ευχαριστούμε για την αγάπη..το ξενοδοχείο είναι αυτό που λέει και η λέξη..ένα ξενοδοχείο που όποιος θέλει έρχεται και μένει αφήνοντας κειμενάκια του..κα΄θε δυο βδομάδες αλλάζει το θέμα..και στο μέλλον σκέφτομαι και κάτι σχετικό με τα χαρτιά ;) million dollar hotel..το link είναι σε μένα..πολλά φιλιά

panagiota είπε...

Το διαβασα το hotel σας ελαφακι μου αλλά πως μπαινει να γραψει καποιος εκεί?Τα χαρτοριξίματα και τα μαγικα κόλπα τα κατεχω αρκετα καλά αλλα απο υπολογιστες ειμαι σκράπα.....