Σάββατο, Μαΐου 19, 2007

O Προυστ,εσεις,εγω και τα τραγουδια....

Να'μαι κι εγω!!!

Δεν θα παραδωσω την σκυταλη σε κανεναν,γιατι ολοι εκαναν πια τις εξομολογησεις τους.

Η προσκληση και προκληση ειναι απο το γαλανοματικο ξωτικο,για να βγαλω τ'απλυτά μου στην φόρα.
Αυτο θα κανω σιγουρα,αλλα επειδη κι ο Προυστ επαιζε με τις αναζητησεις του οταν εψαχνε τον "εαυτο του"για να γραψει για τον "χαμενο χρονο"θα παιξω κι εγω μεσα απο στιχους απλων,γνωστών τραγουδιων,γιατι σιγουρα δεν ειμαι τοσο υπεροχη σαν αυτο το πληθωρικο,ομοφυλοφιλο,μοναδικο ατομο που καταλαβε,αγαπησε και υμνησε την γυναικεια φυση περισσοτερο απο ολον τον αρσενικο πληθυσμο της υφηλιου!!!
Φευγω λοιπον να περπατησω στις απαντησεις μεσα απο γνωστες λεξεις ελληνικων τραγουδιων και ελπιζω να βγαλουμε ολοι μια ακρη...

-1)Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ:
-Λεγε μου σ'αγαπω ξανα,ξανα και ξανα...
Μονο η αγαπη με κανει ευτυχισμενη!

2)ΤΙ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ?
-Να'ρθεις ξανα χαραματα,χωρις φωνες και κλαμματα...
..να'ρθεις ξανα και να μου πεις το σ'αγαπω καταματα...
Τωρα πια δεν σηκωνομαι το πρωι!

3)Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΣΑΤΕ?
-Γελα πουλι μου γελα!!!ειναι η ζωη μια τρελλα...
Γελαω καθε στιγμη που η ζωη ειναι ομορφα τρελλη!!!

4)ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ?
-Σου δινω ακομα μια μπιλια για να παιξεις...
Δινω ευκαιριες απλοχερα.Εως τρεις ομως!οχι παραπανω!

5)ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΣΑΣ?
Θ'αναβω με τσιγαρα,θα σβηνω με πιοτα...
...τωρα που πηρα την λαχταρα ,σταχτη να γινουν ολα πια...
Ετσι γινοταν παντα.Λυνω τα προβληματα των αλλων και ειμαι ανικανη να λυσω τα δικα μου!

6)ΣΕ ΠΟΙΑ ΛΑΘΗ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΕΙΚΙΑ?
-Σε συγχωρω!! ανθρωπινα τα λαθη και ποιος να σε δικασει...
Προσπαθω να τα προσπερναω τα λαθη.Βαρεθηκα να γιατρευω πληγες εκατερωθεν!

7)ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑΥΤΙΖΕΣΤΕ?
Δεν εχει τραγουδι εδω.Ενα μονο,διστοιχο:
-Γιωργαινα ριξε τ'αρματα,δεν ειν'εδω το Σουλι...
Με τους επαναστατες παντα ταυτιζομαι!!!

8)ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ?
-A chi se chiede la clara commantante Che Guevara?
Οι ρεβολουσιονάροι!!!!

9)ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΤΑΞΕΙΔΙ?
-Σε μαγικα νησια θελω να βρεθουμε....
Ας ειναι και με τους γιατρους χωρις συνορα...ακομα καλυτερα για μενα!

10)ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ?
-Η ελπιδα ειναι αυτο που αναζητουμε
-Η αγαπη ειναι ο δρομος που οδηγει στην ελπιδα
-Το θαρρος ειναι η δυναμη που μας κινει
-Ταξιδευουμε στο σκοταδι και ψαχνουμε το φως με οδηγο μονο την πιστη της γυμνης και φθαρτης μας σαρκας...
"Το βιβλιο που μετραει τους Καυμούς"
Στεφεν Κινκγ-Ντην Κουντζ!

11)ΠΟΙΑ ΑΡΕΤΗ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ Σ'ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ?
-Εγω σε εχω πια ξεχασει,το αιμα μου ομως ακομα σε θυμαται...
Να ειναι ειλικρινης με λιγα λογια!

12)ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΚΑ?
-Θα παρω πια τα ματια μου να φυγω...
Να εχει αξιοπρεπεια και να μην σερνεται και να παρακαλαει!Να ξερει να"φευγει" με στυλ και υπερηφανεια!

13)Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ?
-Μιαν Ανοιξη που θαβρω να χιονιζει....?
Την βρηκα μεσα στην Ανοιξη του vivaldi!!

14)ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΣΦΥΡΙΖΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑς ΝΤΟΥΖ?
-..ειμαι της Γερακινας γυιος...
Αφου δεν ειμαι κανενος..!!

15)ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΗΜΑΔΕΨΕ?
-Σε καποια ταινια του Κισλοφσυ(δεν θυμαμαι αν ειναι η μπλε η κοκκινη η ή ασπρη)υπαρχει απο καποιον κλασσικο συνθετη(ουτε αυτον τον θυμαμαι ποιος ειναι,τετοια ωρα)μελοποιημενο το:"Εαν λαλω τις γλωσσες τον ανθρωπων και των αγγελων,αγαπη δε μή εχω,έγεινα χαλκός ηχών,ή κύμβαλον αλαλάζον...((Προς Κορινθιους Α')Σε απταιστα ελληνικα..
Η Βιβλος με σημαδεψε!!!!

16)Η ΤΑΙΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΗΜΑΔΕΨΕ?
-Κοιτα πως λαμπει το φεγγαρι στην Ταγγερη,στην Αιτη,στον Παναμα,στο σινεμα...
Πολλες οι ταινειες,απειρα τα σημαδια των αναμνησεων.Οι τρεις παραπανω ανηκουν στον καταλογο!

17)Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ?
-Αλλος για Χιο τραβηξε,πηγε,κι αλλος για Μυτηλινη κι αλλος στης Σύρας τα στενα αιμα και δακρυα χυνει...
Delacroix!!Και ενοιωσα δεος οταν αντικρυσα για πρωτη φορα την massacre!

18)ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΧΡΩΜΑ?
-Ασπρα,κοκκινα,κιτρινα,μπλε καραβακια στο Αιγαιο...
Ολα τα χρωματα του χωρας οπου γεννηθηκα!

19)ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΣ?
-Οπου σε κοιταζω με κοιταζεις,ολη η Ελλαδα μια ατελειωτη παραγγα....
Επιβιωσα ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ μεσα σ'αυτην την παραγγα με παρεα"τα σά εκ των σών μου"
Ζουμε ακομα!!!!!!Ειναι τελικα επιτυχια???

20)ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΠΟΤΟ?
-Ουζο οταν πιεις,γινεσαι ευθυς βασιλιας,δικτατορας,θεος και κοσμοκρατορας...
Τα αλλα ειναι τα παρελκομενα!

21)ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ?
-All'uscita di scuola i ragazzi vendevano i libri(L.Battisti)
Το τραινο της μεγαλης φυγης απο Ιταλια...
-Dance me to the end of love.. with a burning violin(L.Cohen)
Το αεροπλανο της μεγαλης φυγης απο την πανεμορφη Κυπρο με παρεα δυο τουρκικα καταδιωκτικα!!!

22)ΤΙ ΑΠΕΧΝΑΝΕΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ?
-Πεφτεις σε λαθη,τι εχεις παθει?....
Τα λαθη και τις μαλακιτσες που εκανα κατα καιρους!

23)ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΑΣΧΟΛΙΑ?
-Εχω μια κιβωτο που τρεχει με εκατό....
Οταν προλαβαινω τα αλλα,τοτε γραφω!

24)Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟς ΦΟΒΟΣ ΣΑΣ?
-Φοβαμαι,φοβαμαι την νυχτα,φοβαμαι μην ερθει η αυγη...
Την μοναξια φοβαμαι!Κι οσο κι αν λεω οτι την εκανα συντροφισσα μου παλι ερχονται στιγμες που με κανει να φοβαμαι!

25)ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ?
-Λογια,λογια,λογια,λογια ψευτικα...λογια....
Λεω πολλα ψεμματα.Πολλες φορες,άλλα νοιωθω άλλα λεω,για να μην πληγωθουν οσοι δεν αντεχουν την αληθεια.Μου εχει δημιουργησει πολλα προβληματα και ρήξεις στο παρελθον η κακια μου,αληθινη γλωσσα.Ετσι αποφασισα να λεω ψεμματα.

Οοοοοπς!!!παλι ψεμματα λες Γιωτα!Σιγα να μην εισαι εσυ απο αυτους που αντεχουν!Σταματα τις μαλακιτσες και λεγε την αληθεια οσο κι αν ποναει τους άλλους και παψε να παριστανεις την μαμα-Τερεζα.

26)ΠΟΙΟ ΤΟ ΜΟΤΟ ΣΑΣ?
-Ολοι εχουμε γραμμενο,που το λενε πεπρωμενο και κανενας δεν μπορει να τ'αποφυγει....

27)ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ?
-Μεχρι να γινουμε αγγελοι,να βγαλουμε φτερα...
Να"φυγω"χερι με χερι με τον"υπεροχο"που μου περιεγραφε η Μαρικα την ωρα που πεθαινε στα δικα μου χερια!!

28)ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ?
-γιατι κορη μου τραγουδας"στη μεση του δρομου του δρομου σταθηκα,Θεε μου που ειμαι?χαθηκα!"Εσυ θελησες να χαθεις.Εγω παντα στην μεση του δρομου θα Ειμαι,ακολουθα με και δεν θα χαθεις!!

29)ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ?
-Παλι θα κλαψω, παλι θα γελασω...
Παντα την αγαπουσα την κυρα-Ζωη...
Και την αγαπαω ακομα!!!!
Παρ'ολο που με πληγωσε πολλες φορες.....

Αν υπηρχε μια ακομα ερωτηση που θα εγραφε με αριθμο:
30)ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ?
-Δεν θα τραγουδουσα"δυο πορτες εχει η ζωη"
-Θα τραγουδουσα"Τι δεν θ'εδινα τον γυρω του κορμιου σου να ξανακανα,κι ας χανομουνα..."
Η ζωη ειναι ομορφη!!
Ας την ζησουμε......
La vita e bella!!!!

2 σχόλια:

Debby είπε...

Πολύ μου άρεσε ο τρόπος που διάλεξες (διανθισμένος με στίχους) να απαντήσεις το ερωτηματολόγιο! :-)

panagiota είπε...

Να το διασκεδαζουμε πρεπει Ντεμπυ μου.Χρειαζεται χαμογελο και χιουμορ η ζωη μας...
Γι'αυτο διαλεξα αυτον τον τροπο.
Για να τραγουδησουμε και να χαμογελασουμε...